woensdag 7 januari 2009

Mijn reisblog, reis mee!

Reizen is voor mij.......
van hier naar daar gaan;
een mooie manier om naar mijzelf te kijken tegen een andere achtergrond;
wakker worden: de hitte voelt anders, de kou is niet als thuis;
de mensen klinken en ruiken anders;
mijn zintuigen opfrissen en afstoffen.

Maar ook weer reizen naar hier in Hengelo en genieten van de schoonheid van het Twentse coulisselandschap. Daarom het retourtje Hengelo. In dit digitale tijdperk reis je met het thuisfront en met iedereen die jou op het web tegenkomt. En dan is een reisblog bijna een must. Gelukkig maar dan dat ik het leuk vind om een (digitaal) dagboek van mijn reizen bij te houden. Afhankelijk of ik online kan komen, kun je hier mijn belevenissen in woord en beeld lezen van een paar van mijn reizen.

Geen opmerkingen: